SEO Toolkit 2

SEO Toolkit v2.0 - Analyseer Trefwoorden


Met Trefwoord Manager kunt u trefwoorden analyseren om waardevolle concurrentie informatie te verkrijgen. Hiermee kunt u trefwoorden vinden die veel gezocht worden, maar waar weinig op gericht wordt door de concurrentie en/of advertenties.

Om de concurrentiegegevens te bekijken voor trefwoorden, selecteert u deze met behulp van de Ctrl toets. Klik daarna op de Analyseer knop.

Analyze options

Vernieuw Zoek Volume (KeywordDiscovery)
Vernieuwt het aantal KeywordDiscovery onderzoeken voor het geselecteerde trefwoord.

Google adverteerders
Laat het aantal adverteerders bij Google zien voor het geselecteerde trefwoord.

Yahoo adverteerders
Laat het aantal adverteerders bij Yahoo (Overture) zien voor het geselecteerde trefwoord.

MIVA adverteerders
Laat het aantal MIVA adverteerders zien voor het geselecteerde trefwoord.

Google AdSense CPC (top 3 posities gemiddelde)
Laat het gemiddelde zien van de AdSense CPC biedingen voor het geselecteerde trefwoord.

Top Yahoo biedingen
Laat de topbiedingen zien bij Yahoo (Overture) voor het geselecteerde trefwoord.

Top MIVA biedingen
Laat de MIVA topbiedingen zien voor het geselecteerde trefwoord.

Trefwoord Concurrentie
Het aantal Google pagina’s waarin de zoekterm voorkomt.

Trefwoord Concurrentie (inanchor)
Het aantal keer dat het trefwoord voorkomt in de linktekst bij Google.

Trefwoord Concurrentie (intitel)
Het aantal keer dat het trefwoord voorkomt in de paginatitels bij Google.

De concurrentiegegevens worden weergegeven naast de trefwoorden.

Competitors for the keyword shoes

Opmerking: als u gebruik maakt van de Google API sleutel (geadviseerd) dan kunnen de concurrentiegegevens van trefwoorden verschillen met de niet-API resultaten. Wij geloven dat Google API data gefilterd wordt van dubbele content en content in verschillende talen. Wij denken dat het resultaat een meer accurate indicatie geeft van de concurrentiepositie van trefwoorden.

Hou er rekening mee dat het aantal resultaten dat wordt getoond op de Google website niet hetzelfde is als het aantal resultaten dat Google uniek en relevant acht.

Voorbeeld, als u bij Google zoekt naar “platinum diamond wedding bands” (mét aanhalingstekens om een exact zoekresultaat te krijgen), dan zijn er 22.400 resultaten. Als u op de allerlaatste resultaatpagina kijkt, zult u de volgende tekst zien: “Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 71. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten.”